Otaku Geirin - Bacolod
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

my fave japanese live action series

+6
jhamekevin
Sasuke
Tanaka Taro
ainedamdz
Rayne
OnS_elixir
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

26my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 18, 2010 8:08 pm

OnS_elixir

OnS_elixir
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

gbite gbite gdrop gdrop

AS IN...

27my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 18, 2010 8:15 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

gid

28my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 18, 2010 10:37 pm

Fritzyyy

Fritzyyy
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

yeah... >.>

29my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Thu Aug 19, 2010 7:53 am

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

japanese spider man. pinaka ka 1st ko na lantaw na live. hahaha

30my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Fri Aug 20, 2010 9:16 am

UkiyaSeed


Muraji【連】
Muraji【連】

^ San ka nakalantaw ng Supaidaman?! I mean, Spiderman?

Yung US Masked Rider, law-ay pero yung Kamen Rider Dragon Knight, nami man for some reason di nya gin gaya ang Ryuki in which ang theme ay battle royale... na may law-ay na end in which lahat nagbalik sa normal with the Riders having no knowledge about the Battle Royale.

http://orendsrange.blogspot.com

31my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Fri Aug 20, 2010 1:31 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

ryokendo. hahahaha

32my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Fri Aug 20, 2010 1:42 pm

UkiyaSeed


Muraji【連】
Muraji【連】

^ Nice yung Ryukendo... crap yung dub ng GMA! LOL.

Anyways, speaking of Kamen Rider, completely subbed na ang KR Kuuga which started Joe Odagiri which will later appear in samurai films!

More info, here!

http://orendsrange.blogspot.com

33my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Fri Aug 20, 2010 9:17 pm

OnS_elixir

OnS_elixir
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

gdrop

34my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Sun Aug 22, 2010 11:55 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

hahhaa. pina ka old nagid. power rangers. sugod sa dinosaurs

35my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Mon Aug 23, 2010 9:48 am

UkiyaSeed


Muraji【連】
Muraji【連】

Di pa ninyo ito na tan-aw, na ban ito dati sa time ni Marcos, fans neto sina Michael V. at Bob Ong... ito ang STAR RANGERS!
my fave japanese live action series - Page 2 Star_rangers1
This show is also known in Japan as Himitsu Sentai Goranger (Trans. Secret Squadron Goranger)

Note: This is the first Super Sentai show that aired in Japan and it aired back in 1975. Because of its success, it spawned numerous spin-offs and the current series is called Tensou Sentai Goseiger. The ones that aired here that I know are: JAKQ, Bioman, Maskman, Google V, Jetman, Fiveman

http://orendsrange.blogspot.com

36my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Mon Aug 23, 2010 11:26 am

cloud

cloud
Inaki 【稲置】
Inaki 【稲置】

shaider....hahaha!

37my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Mon Aug 23, 2010 10:52 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

ninja turtles. hahahaa

38my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 25, 2010 10:07 am

UkiyaSeed


Muraji【連】
Muraji【連】

^ Di Japanese ang Ninja Turtles.

Anyways, for those na naka-tanaw ng Bioman nung bata pa sila (Unlike me, hindi). Enjoy.

http://orendsrange.blogspot.com

39my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 25, 2010 11:25 am

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

nd man gid. hahaha

japanese spiderman. bahol2. hahaha

40my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 25, 2010 9:02 pm

OnS_elixir

OnS_elixir
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

gfight gfight

41my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 25, 2010 9:37 pm

Rayne

Rayne
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

One and only Live Action:


DEATH NOTE.



NA SALA MO GID NI ELIX!!!!!!!!!

http://myproofoflife.tumblr.com

42my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Wed Aug 25, 2010 11:38 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

hahaha.

43my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Thu Aug 26, 2010 12:10 pm

lightdaisuke

lightdaisuke

I love DENSHA OTOKO! :D

http://www.kettlepods.tumblr.com

44my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Thu Aug 26, 2010 1:06 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

japanese street fighter. hahaha

45my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Thu Aug 26, 2010 7:47 pm

OnS_elixir

OnS_elixir
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

meh meh aqn pa sala??????????????????????????

46my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Thu Aug 26, 2010 9:00 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

and diin? hahaa

47my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Fri Aug 27, 2010 10:36 pm

Rayne

Rayne
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

OnS_elixir wrote: meh meh aqn pa sala??????????????????????????

Inyo duwa ni KZ (kilala mo man ah) eh XD

http://myproofoflife.tumblr.com

48my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Fri Aug 27, 2010 10:39 pm

jhamekevin

jhamekevin
Imiki 【忌寸】
Imiki 【忌寸】

hahahaa

49my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Sun Aug 29, 2010 2:18 am

OnS_elixir

OnS_elixir
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

gbite gbite
ling q ngd cnyu nga my syndrome nah ang deathnote... kng cnu mmn mkatan.aw nah ma adik dah... can't believe nga gn islan mu profile pic mu sa fb... iya na n L .. (kaw kaw ver.)

50my fave japanese live action series - Page 2 Empty Re: my fave japanese live action series Sun Aug 29, 2010 2:20 am

OnS_elixir

OnS_elixir
Michinoshi【道の師 ・ 道師】
Michinoshi【道の師 ・ 道師】

gbite gbite
ling q ngd cnyu nga my syndrome nah ang deathnote... kng cnu mmn mkatan.aw nah ma adik dah... can't believe nga gn islan mu profile pic mu sa fb... iya na n L .. (kaw kaw ver.)

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum